Polityka prywatności

Niniejsza polityka prywatności, wraz z Regulaminem Serwisu, określają zasady ochrony danych osobowych dotyczących Usługobiorców korzystających z  portalu TwójNajem.pl

Gromadzone dane

Gdy użytkownik korzysta z usług lub wyświetla treści udostępnione przez TwójNajem.pl, system może zapisywać informacje takie jak:

  • a. adres IP,
  • b. informacje o przeglądarce.
Danymi obowiązkowymi użytkownika do zarejestrowania się i korzystania z pełnej funkcjonalności są:
  • adres mailowy,
  • adres IP.
Aby korzystać z dodatkowych funkcji serwisu jak wystawianie faktur i rachunków, wymagane jest podawanie danych do tych dokumentów. Informacje te są niezbędne, by móc świadczyć te usługi i generować takie dokumenty, ale użytkownik nie ma obowiązku ich podawania i korzystania z tych funkcji.

Wszystkie informacje poza adresem IP i adresem e-mail są dobrowolne i mogą być usunięte przez użytkownika w dowolnym momencie po zalogowaniu w serwisie i usunięciu ich lub nadpisaniu ich pustymi danymi. 

Nie przechowujemy danych poufnych takich jak numery kart kredytowych czy danych dostępu do konta bankowego ani danych wrażliwych.

Użytkownicy serwisu będący właścicielami nieruchomości musza pamiętać, że umieszczając w serwisie dane osobowe swoich najemców, sami przetwarzają ich dane osobowe i powinni posiadać odpowiednie zgody od najemców, co może zostać potwierdzone na przykład w umowach najmu. Można także korzystać z wielu funkcjonalności serwisu nie podając ich danych osobowych, a używając skrótów/kodów do identyfikacji najemców.

TwójNajem.pl nie przetwarza tych danych w żaden sposób poza ich przechowywaniem w bazie danych na serwerze. Usunięcie konta w serwisie oznacza usunięcie wszystkich danych łącznie z danymi najemców. 

Sposoby wykorzystania zgromadzonych danych

Adres e-mail podany przy rejestracji służy jako identyfikator przy logowaniu do aplikacji, wykorzystywany jest też przy przypominaniu hasła oraz jako adres powiadomień systemowych. 

Po usunięciu konta w TwójNajem.pl dane nie są przetwarzane i są całkowicie usuwane z bazy danych. Aby usunąć konto należy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na portalu. 

Przekazywanie danych podmiotom zewnętrznym

Dane osobowe nie są w jakikolwiek sposób przekazywane innym podmiotom na cele marketingowe bądź inne cele nie związane ze świadczeniem usługi.

Dane osobowe znajdują się na serwerach w profesjonalnym datacenter obsługiwanym przez OVH oferujące odpowiednie bezpieczeństwo dostępu do serwera oraz przechowywania danych.

Dostęp do danych

Usługobiorca ma prawo wglądu w swoje dane oraz prawo do ich korygowania i usuwania. Aby sprawdzić lub skorygować swoje dane użytkownik może zrobić to samodzielnie w serwisie. Aby usunąć wszystkie dane należy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego w serwisie.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest:
Przychoda Radosław Consulting
Antonia Vivaldiego 14/17, 52-129 Wrocław
Regon 021507702

Zmiany

Polityka prywatności może ulegać zmianom, które będą publikowane na tej stronie oraz o których informacje będą wyświetlone na stronie głównej po zalogowaniu się do serwisu.